23 fevereiro 2008

YOU WANT A PIECE OF ME


Eu tenho alcatra e contra filé
You want a piece of me
maminha, chupa molho e o pé
You want a piece of me
Coxão mole ou duro se puder
You want a piece of me
Eu tenho aqui tudo que você quer
YOU WANT A PIECE OF ME





piece of me (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) YOU WANT A PIECE OF ME piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) YOU WANT A PIECE OF ME piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) YOU WANT A PIECE OF ME piece of me (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) piece of (me me me me me) YOU WANT A PIECE OF ME



The Nads
E Volte Sempre

5 Comments:

Anônimo said...

You want a piece of me?

uhsauhsauhsauhsa adorei a vaquinha, bem no clima da música.

Anônimo said...

britney é uma vaca?

oh,yeah,baby...I know that!

fernando pc said...

ahe! estreando aqui, agora q sou membro espero escrever mais aqui! britney , vaca etc sem comentarios, faltou so a careca na vaca pra completar, e podia colocar aquele serzinho do mal q parece o fundecio e da um fatality nela de tanta comido ,, mt bom!! uhauha

cappellinho said...

bom... se britney é uma vaca... tirem suas próprias conclusões hehe.

fernando, a vaca já é careca! hahahaha. Sucesso nos seus posts, quero ver você estreando por lá agora!

Unknown said...

I want a piece of you (mu mu mu mu)

ehuheuheue